انصراف ترامپ از میزبانی نشست جی7 در تفرجگاه شخصی خود در میامی

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در پی اعلام تصمیم دولت آمریکا به برگزاری نشست کشورهای عضو جی هفت در تفرجگاه ساحلی و شخصی دونالد ترامپ در میامی فلوریدا، سیل انتقاد دموکراتها و اصحاب رسانه ها به سوی ترامپ سرازیر شد.

انصراف ترامپ از میزبانی نشست جی7 در تفرجگاه شخصی خود در میامی

ترامپ نیز در واکنش به این انتقادها تصمیم خود را لغو و اعلام نمود که کاخ سفید در حال جستجو برای یافتن مکانی دیگر جهت برگزاری این نشست است و این احتمال وجود دارد که نشست سال 2020 جی هفت در کمپ دیوید- اقامتگاه رسمی دولت آمریکا برای مقامات بلندپایه خارجی- برگزار گردد.

لازم به ذکر است که اعلام تصمیم ترامپ برای برگزاری نشست جی هفت در میامی فلوریدا با انتقادهایی از سوی جمهوریخواهان از جمله فرماندار بیل ولد و مارک سنفورد نماینده پیشین آمریکا روبرو شد که این تصمیم او را فاسد می خواندند.

دموکراتها و ناظران حکومت در آمریکا نیز این بحث را مطرح می نمایند که کسب و کارهای خانوادگی و شخصی ترامپ به دلیل قبول حمایت از سازمانهای سیاسی داخلی و مقامات خارجی به طور مرتب قانون اساسی آمریکا به ویژه بند مربوط به مواجب و مقرری [رئیس جمهور] را نقض می نماید.

مطابق این بند از قانون اساسی آمریکا، رئیس جمهور این کشور ملزم است از پذیرفتن هدایا و یا وجوه پرداختی از سوی کشورهای خارجی، ایالات آمریکا یا دولت فدرال خودداری کند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3341

به "انصراف ترامپ از میزبانی نشست جی7 در تفرجگاه شخصی خود در میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف ترامپ از میزبانی نشست جی7 در تفرجگاه شخصی خود در میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید