انتخاب وکیل کاخ سفید به عنوان بازرس کل کروناویروس

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس جمهوری آمریکا گفت، یکی از اعضای دفتر شورای مشاوران کاخ سفید را به عنوان بازرس کل رسیدگی به نحوه توزیع صدها میلیارد دلار از صندوق فدرال به عنوان بخشی از بسته جبران و کمک در مقابل کروناویروس منصوب کرده است.

انتخاب وکیل کاخ سفید به عنوان بازرس کل کروناویروس

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برایان میلر، دستیار ویژه رئیس جمهوری و مشاور ارشد در دفتر مشاوران کاخ سفید را به عنوان بازرس کل رسیدگی به این مبالغ و ریکاوری از این ویروس همه گیر منصوب کرده است.

این پست جدید تحت امر وزارت خزانه داری آمریکا، مسئول رسیدگی به وام ها، ضامن ها و سایر مخارج از سوی این وزارتخانه و در حالی تشکیل شده که بسته حمایتی 2.2 تریلیون دلاری برای کمک به اقتصاد آمریکا مطرح شده و برای مدت پنج سال استفاده از آن مجاز است.

کاخ سفید اعلام کرده که میلر پیشتر به عنوان بازرس کل به مدت یک دهه در اداره سرویس های عمومی فعال بود و پست های ارشد فدرالی نیز در وزارت دادگستری به عنوان مشاور ارشد و معاون دادستان کل داشته است.

قانونگذاران از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات از دولت واشنگتن خواسته اند تا به الزامات نظارتی کنگره ارائه شده در بسته حمایتی تصویب شده پایبند بماند.

سناتورها میت رامنی و یان تستر، در نامه ای به ترامپ نوشتند: با توجه به حجم بالای پول مالیات دهندگان که صرف می شود، این مساله برای دولت بسیار مهم است که مطمئن شود تا شفافیت و حسن نیت برای یک نظارت مستقل صورت گیرد.

ترامپ روز جمعه همچنین اعلام کرد، چندین فرد دیگر را به عنوان بازرس کل برای سایر وزارتخانه ها و آژانس ها از جمله پنتاگون، وزارت آموزش و سیا منصوب کرده است.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7306

به "انتخاب وکیل کاخ سفید به عنوان بازرس کل کروناویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب وکیل کاخ سفید به عنوان بازرس کل کروناویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید