افزایش ماموریت های امدادی در کوهستان

به گزارش دَبی بلاگ، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از افزایش ماموریت های امداد و نجات کوهستان این سازمان از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داد.

افزایش ماموریت های امدادی در کوهستان

مرتضی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، دراین باره گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز آمار بسیاری از حوادث از جمله حوادث رانندگی و ... در کشور مان کاهش داشته که به تبع آن آمار امدادرسانی های ما نیز کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در این میان آمار امدادرسانی هلال احمر در حوادث مربوط به کوهستان جزو مواردی بود که با افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل روبه رو بود، به طوری که از ابتدای سال جاری تا به امروز شاهد رشد 42 درصدی ماموریت های امداد و نجات کوهستان در کشور بودیم.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای سال تا نیمه اردیبهشت ماه 496 مورد ماموریت امداد و نجات در کوهستان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر اجرا شده است که منجر به نجات 301 نفر، انتقال 49 مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات سرپایی به 23 نفر از مصدومان این حوادث شده است.

به گفته سلیمی، بیشترین ماموریت مرتبط با حوادث کوهستان در استانهای فارس با 17 مورد معادل 10 درصد از کل ماموریت های کوهستان، کرمانشاه با 27 مورد معادل 6 درصد از کل ماموریت های کوهستان و تهران با 21 مورد معادل پنج درصد از کل ماموریت های کوهستان بوده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8744

به "افزایش ماموریت های امدادی در کوهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ماموریت های امدادی در کوهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید