افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو؛ زیر ذره بین سازمان حمایت

به گزارش دَبی بلاگ، معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مشخص قیمت تمام شده خودروهای تولیدی شرکت مدیران خودرو در دست آنالیز است.

افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو؛ زیر ذره بین سازمان حمایت

به گزارش پایگاه خبری وزارت صنعت، وحید منایی با اشاره به افزایش چند باره قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو گفت: ضرورت هماهنگی شرکت های فراوری کننده خودرو با سازمان حمایت در هر گونه تغییر قیمت به شرکت ها ابلاغ شده است.

او ادامه داد: درباره موضوع گران فروشی محصولات شرکت مدیران خودرو، با توجه به شکواییه های متعددی که در این زمینه دریافت شده، مستندات بهای تمام شده محصولات این شرکت را مطالبه نموده ایم و موضوع مشخص قیمت تمام شده خودروهای فراوریی این شرکت، در دفتر آنالیز قیمت سازمان حمایت در دست آنالیز است.

  • باکس
  • مشخص تکلیف خودروهای میتسوبیشی

معاون سازمان حمایت با اشاره به اقدام شرکت آرین موتور پویا، واردکننده انواع خودرو میتسوبیشی، برای دریافت مابه التفاوت تحویل خودرو از خریداران، گفت: دریافت مبلغ مابه التفاوت در قراردادهای پیش فروش خودرو، مطابق مصوبه مرتبط با ترخیص خودروهای دپویی در گمرک بوده است.

وحید منایی شرح داد: به اعتقاد ما آرین موتور پویا به صورت علی الحساب و به منظور تسریع در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان نسبت به دریافت مبلغ مابه التفاوت اقدام نموده است. منایی گفت: این شرکت در این ارتباط مستندات مرتبط با بهای تمام شده واردات خودروهای مذکور را به سازمان حمایت ارائه نموده تا پس از احصای قیمت تمام شده و ابلاغ آن، نسبت به تسویه حساب با خریداران اقدام کند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2504

به "افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو؛ زیر ذره بین سازمان حمایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو؛ زیر ذره بین سازمان حمایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید