استقلال به زمان احتیاج دارد، طرفداران فقط حمایت نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی موسوی در حاشیه دیدار استقلال و فولاد خوزستان گفت: درست است که استقلال در بازی اول نتیجه را واگذار کرد اگر چه حق این تیم شکست نبود اما همواره اتفاقات فوتبالی بر جذابیت های بازی می افزاید.

استقلال به زمان احتیاج دارد، طرفداران فقط حمایت نمایند

وی ادامه داد: آبی پوشان به زمان احتیاج دارند. این تیم تنها یک بازی انجام داده و هنوز بازیکنانش به هماهنگی کامل نرسیده اند. آنها احتیاج به زمان دارند تا بتوانند در هفته های آینده به موفقیت برسند.

موسوی اضافه نمود: از طرفداران می خواهم از حاشیه ها بدور شوند و تنها از تیم حمایت نمایند زیرا بعضی ها بدنبال این هستند تا استقلال را به حاشیه ببرند و این طرفداران هستند که باید هوشیار بوده و اجازه حاشیه سازی به بعضی مخالفت استقلال را ندهند.

مهاجم پیشین استقلال اضافه نمود: مطمئنا هدف استراماچونی موفقیت تیم است. او و یارانش کوشش می نمایند تا استقلال را به صندلی واقعی برساندن.

وی اعلام نمود: تنها یک هفته از بازیها گذشته و نمی توان از الان هیچ تیمی را قهرمان دانست و فکر کنیم چون استقلال بازی اول را واگذار نموده پس دیگر به قهرمانی نخواهد رسید. بنابراین چه پیشکسوتان، چه طرفداران همه باید از این تیم حمایت نمایند تا در انتها فصل آبی پوشان جام را بالای سر ببرند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2484

به "استقلال به زمان احتیاج دارد، طرفداران فقط حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به زمان احتیاج دارد، طرفداران فقط حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید