ارتش عراق: تروریست های داعش یا تسلیم شوند یا کشته می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق با بیان اینکه عملیات اسود الجزیره توانسته به اهداف خود برسد، خطاب به تررویست های داعش گفت که یا تسلیم شوند یا کشته می شوند.

ارتش عراق: تروریست های داعش یا تسلیم شوند یا کشته می شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تحسین الخفاجی سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق امروز (دوشنبه) گفت که در جریان عملیات موسوم به اسود الجزیره که از هفته شروع شده، تا کنون تعداد زیادی از عناصر داعش دستگیر شده اند.

به نوشته السومریه نیوز، او گفت که این عملیات به اهداف خود آن هم پیش از موعد در نظر گرفته شده، رسیده است و نیرو های امنیتی و در رأس آن ها سازمان های اطلاعاتی با رصد دقیق مکان تروریست ها موجبات دستگیری تعدادی از خطرناک ترین عناصر داعش را فراهم کردند که بعضی از آن ها بانک اطلاعاتی داعش به شمار می فرایند.

الخفاجی اضافه کرد: بعضی رسانه ها کوشش دارند که از اهمیت عبدالناصر قرداش از گزینه های اصلی جانشین ابوبکر الغدادی بود و [به تازگی دستگیر شده]بکاهند؛ اما در حقیقت او بانک اطلاعاتی داعش و فردی بسیار خطرناک است.

او همچنین گفت که عناصر داعش در اماکن امن مخفی می شوند، اما در مقابلشان دو گزینه بیشتر وجود ندارد؛ یا باید تسلیم شوند یا کشته می شوند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق در 28 اردیبهشت ماه از شروع این عملیات با هدف پاکسازی بیابان الجزیره در شمال استان الانبار (غرب عراق)، غرب صلاح الدین و جنوب استان نینوی اطلاع داد و گفت که در این عملیات ائتلاف بین المللی آمریکا مشارکتی نداشته است. الجزیره به مناطق شمال غربی عراق بین دو رود فرات و دجله اطلاق می گردد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9057

به "ارتش عراق: تروریست های داعش یا تسلیم شوند یا کشته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش عراق: تروریست های داعش یا تسلیم شوند یا کشته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید