اتفاقی که می تواند برای استقلال دردسر باشد، مصدومان بیشتر می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، عبدالعلی چنگیز در مصاحبه با خبرنگاران و در خصوص ملاقات روز دوشنبه آبی پوشان برابر سایپا تهران گفت: با توجه به اینکه سایپا از زمان تعطیلات لیگ به دلیل شیوع کرونا تا به امروز بازی رسمی انجام نداده، یک تیم ناشناخته برای استقلال خواهد بود. درست است که سایپا چند بازی تدارکاتی برگزار نموده اما چون پشت درهای بسته بوده کسی نمی داند که این تیم از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی در چه شرایطی است و این می تواند برای استقلال دردسرساز باشد.

اتفاقی که می تواند برای استقلال دردسر باشد، مصدومان بیشتر می شوند

وی تأکید کرد: آبی پوشان بعد از شکست بدی که مقابل فولاد داشتند، یک ریکاوری انجام داده و حالا باید خود را آماده ملاقات برابر حریفی جوان به نام سایپا نمایند. تیمی که از یک مربی جوان و بازیکنان آینده دار سود می برد و می تواند روز سختی را برای استقلال رقم بزند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط آبی پوشان هم گفت: بعد از شکست تلخ برابر فولاد و اتفاقات تلخ تری که در اهواز به وجود آمد، استقلال باید خود را آماده ملاقات برابر سایپا کند. این تیم یک مدافع و یک هافبک خود را به دلیل اخراج از بازی از دست داده، ضمن اینکه سرمربی تیم هم به دلیل اعتراضات مکرر و پی در پی در آن بازی از زمین اخراج شد و نمی تواند در ملاقات برابر سایپا از کنار زمین تیمش را راهنمایی کند. از مجیدی بعید بود دست به چنین کاری بزند، امیدوارم این اتفاق یک تجربه خوب برای او باشد تا بیشتر از گذشته آرامش خود را حفظ کند تا بتواند به بازیکنانش این آرامش را منتقل کند.

چنگیز در مورد مصدومیت ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال هم گفت: سه ماه تعطیلی و یک ماه تمرین رفته رفته باعث خواهد شد تا فشار بازی مصدومیت ها را بیشتر کند. هر چهار روز یک بازی برگزار کردن، بدنی آماده می خواهد، ولی متأسفانه بازیکنان ما چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی نیستند و این می تواند ضربه بدی به فوتبال ما بزند.

وی در ادامه اعلام کرد: استقلال برای ملاقات برابر سایپا ارسلان مطهری، علی کریمی، عارف غلامی و چند بازیکنان دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، بنابراین باید با یک ترکیب متفاوت به میدان برود و امیدوارم بتواند در این بازی پیروز باشد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9838

به "اتفاقی که می تواند برای استقلال دردسر باشد، مصدومان بیشتر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی که می تواند برای استقلال دردسر باشد، مصدومان بیشتر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید