آموزش راهکارهای تجاری سازی به فعالان صنایع دستی خراسان شمالی

به گزارش دَبی بلاگ، معاون صنایع دستی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی و نشست تخصصی با عنوان بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی در بجنورد خبر داد.

آموزش راهکارهای تجاری سازی به فعالان صنایع دستی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی عابدی امروز چهارشنبه 24 مهر 98 با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی و نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی در تاریخ 30 مهرماه جاری در بجنورد برگزار می شود.

او با اشاره به حضور فعالان صنایع دستی استان در این کارگاه یک روزه گفت: اساتید به نام در حوزه های برندینگ، بسته بندی، تولید محصولات کاربردی، کارآفرینی، بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی به ارائه مطلب می پردازند.

معاون صنایع دستی خراسان شمالی افزود: برپایی نمایشگاهی با موضوع بسته بندی صنایع دستی از بخش های جانبی این کارگاه آموزشی است.

او با تأکید بر این که برند سازی و تجاری سازی، هم زمان با تقویت آموزش ها از مهم ترین دغدغه ها در بخش صنایع دستی است، مطرح نمود: برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی مارکتینگ و بسته بندی برای هنرمندان صنایع دستی استان برنامه ریزی شده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3279

به "آموزش راهکارهای تجاری سازی به فعالان صنایع دستی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش راهکارهای تجاری سازی به فعالان صنایع دستی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید