آمادگی وزارت نیرو برای بارش های سیل آسا در 4 روز آینده

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل بحران وزارت نیرو از آمادگی کامل وزارت نیرو برای مهار سیلاب در کشور با توجه به اخطارهای هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا در کشور اطلاع داد.

آمادگی وزارت نیرو برای بارش های سیل آسا در 4 روز آینده

به گزارش خبرنگاران میثم جعفرزاده، در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اخطاریه بارش های سیل آسا تا 4 فروردین در کشور گفت: به تمامی دستگاه های مرتبط با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر بارش در کشور، شرایط دیتاها را منتقل نموده ایم و تا به امروز نیز اقدامات خوبی اجرا شده است.

او ادامه داد: با توجه به باران های شدیدی که در تهران پیش بینی شده در روز آینده شاهد آبگرفتگی های جدی خواهیم بود، اما در حوزه آب و برق در تمام استان ها، وزارت نیرو در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

جعفرزاده توضیح داد: در حال حاضر تمامی ورودی سدهای کشور مورد آنالیز قرارگرفته اند، به طوری که برای مهار سیلاب در استان های جنوبی کشور تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع سیل اتخاذ شده است.

مدیرکل بحران وزارت نیرو اضافه نمود: کوشش می گردد با استفاده از پیش بینی های هواشناسی، حوضه سیلاب از محل سدها به بعد به صورت نرمال مدیریت گردد.

او گفت: مدیریت سیلاب در خارج از شهرها بر عهده وزارت نیرو است و مدیریت سیلاب های شهری مربوط به مدیران شهری از جمله استانداری ها و شهرداری ها است. در پایتخت هم جای هیچ گونه نگرانی نیست و تمامی 5 سد تهران آمادگی جلوگیری از سیلاب احتمالی را دارند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6800

به "آمادگی وزارت نیرو برای بارش های سیل آسا در 4 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزارت نیرو برای بارش های سیل آسا در 4 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید